2010. január 29., péntek

Szétszab az ideeeeg

Nem egészen egy órája ülök itt a gép előtt! Nem elég, hogy szegény gépem eleve nagyon lassú, mert az élete nagy része már a háta mögött van, a víruskergető az indítás után végigellenörzi a memóriát, ami igen csekély - ez általában 15-20 perc. Addig semmit nem tudok csinálni, csak ülök és malmozok. Nos, mire szegény elindult és el tudtam indítani a böngészőt a hálózat egyszercsak ledobott és képtelen voltam visszajutni a netre. Újraindítás, ami nem sikerült, mert a gép valami miatt nem akarta ez utóbbit megtenni, így drasztikus módszerrel kihúztam a tápkábelt. Ugyanis az akksi sem működik. Az egész indítási ceremónia újra kezdődött. Az idegeim meg már a végsőkig feszültek.
Ráadásul öcsikémnek hála a kötelező csekkem és a nemzetközi zöldkártyám is otthon van még. Azaz Február 1-től elvileg nem járhatok az autóval. Ha lemeszelnek, akkor igencsak megb...nak a rendőrök.

De mindent feledtet, hogy tegnap szabadnapos voltam, Thomasszal elmentünk KV-zni, majd ebédeltünk Sonthofenben egy kínaiban, ami nagyon finom volt. Egy kis változatosság kell.
És tegnap meg ma sok hó esett!
Tehát Patrinak üzenem, köszi a felajánlást, de most már van hó és ha minden igaz, akkor a következő napok még hoznak némi havat.

A mai napunk eléggé érdekes volt, a rossz idő miatt elvileg nem nagy forgalom volt várható, így minimális felállással voltunk. Két szakács, a mosogató, két felszolgáló, én és a pultban egy srác.
Ehhez képest déltájban igencsak megrohamoztak minket az emberkék, és eléggé "elúsztunk" egy rövid időre. Kb 20 perc volt a kritikus, de mi győztünk!!!

Ma megismerhettük Mónikát is, aki elvileg Febr 4-től dolgozik majd a hegyen. Harkányi lány, nyáron Tirolban dolgozik egy Hütte-ben, most meg ide hozta őt a sors. Egy másik helyen dolgozott, ahol igencsak átbaszták a palánkon, így onnan lelépett és beperelte az éttermet a munkaügyi bíróságon. Itt volt két éve nyáron nyári gyakorlaton, így ismerte már a Nagyfőnökünket és megkérdezte, hogy lenne-e még munkalehetőség nálunk a hegyen. És mivel van hely, úgy néz ki nemsokára ő is fent fog dolgozni.

Még mindig esik a hó! Remélem jó sokáig esni fog. Már tervezem, hogy holnap snowboarddal megyek a hegyre. Friss finom puha havacska mindenhol! Nagyon jó lesz!!!

Majd meglátom milyen lesz!
Most megyek fel a szobába, mert ma van a német TV-s tehetségkutató műsor (az itteni Megaszar) és még az előfordulók vannak, így igen vicces. Később már nem lesz annyira jó, így még most kell kiélvezni, ahogy Dieter Bohlen fikázza az önjelőlt sztárocskákat. Megjegyzem joggal, mert van néhány igen érdekes produkció!
Ő meg kb olyan stílusban kezeli le az embereket mint Pély Barna annak idelyén, amikor azt mondta valakinek: Figyu! Ha a haverjaid mondták, hogy gyere el ide, mert tök jó vagy akkor nagyon átcsesztek, és most nagyon röhögnek!

Legyetek jók!

4 megjegyzés:

  1. ...ne legyél ideges bééjjbiii...a számítástechnika már csak ilyen - én is ezzel töltöttem a múlt hetemet...de megjavult minden! :)

    Láttam tegnap a síugrókat Oberstdorfból a Eurosporton - néztem, hogy nem kaptál-e te is kedvet hozzá, nem ugrottál-e be közéjük a hüttéből, de nem láttalak köztük... :)

    pusza, jó pihenést estére!

    Kata

    VálaszTörlés
  2. Hallllllóóóó! Hol vannak a hírek? Betemette Obestdorfot a hó, vagy mi? :))))))))))))))) ....mert kis hazánkat tényleg :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Kata!
    ne aggódj biztos csak a gép mondta fel végleg a szolgálatot, és nem a Nagyfiú :o)
    Nyissunk mi is addig egy Hüttét Eplényben, és írjunk róla blogot :o)

    Patty

    VálaszTörlés
  4. Helló Patty!

    Nem aggódok én, tudom, hogy jó helyen van a srác! :)És a számítestechnika már csak ilyen...én is tapasztaltam nemrég! Csak gondoltam, kellene már valami életet vinni ebbe az oldalba, ha nincsenek hírek :))))

    Ok, nyissunk hüttét, benne vagyok! Most úgyis kicsit nyomi vagyok a sok irodában üléstől, kellene már a friss levegő! És mível a síelés nekem nem anyira megye egyelőre, simán elvezetem az üzletet, majd napozok a teraszon, néha szánkózok egyet, meg okés, jól van, veszek síleckéket! :)

    Kata

    VálaszTörlés