2010. január 11., hétfő

Bőrgatya, buli, havazás

Azt igértem lesz kép rólam bőrgatyában. Megvan a kép, hát felrakom. Szintén felrakom azt a képet, amit akkor készítettem, amikor nálunk sütött a nap alattunk párszáz méterrel meg az egész völgy felhőben volt.
Az előző hozzászólásomban írtam, hogy havazás várható éjszakára. Természetesen nem lett belőle semmi! Körülöttünk mindenhol szakad a hó, a helyi média (ez sem különbb a mienknél) napok óta hókáoszról beszél, csak mi maradunk ki belőle, akiknek jól jönne a hó.
A vasárnapunk eléggé nyugisan telt, alig voltak emberek a hegyen. Eléggé érthetetelen és váratlan, hiszen elég jó idő volt. A magyarázat azonban egyszerű: a karácsonyi szezon vízkeresztig tart. Ezután már csak a helyiek és a környékbeliek jönnek a hegyre, igenám,
de mindenki tudja, hogy eléggé jeges a pálya, tehát nem túl jó rajta síelni. Így mindenki szépen otthon maradt. Sebaj, hiszen tudunk készülni az esti bulira. Megbeszéltük, hogy elmegyünk a főnök koccintós összejövetelére és utána együtt megyünk Ofterschwang-ba, ahol minden évben, vízkereszt utáni vasárnap a Bierenwang Hütte csapata kiereszti a gőzt. És így is tettünk. Szakácsunk Christoph felesége és én vállaltuk a fuvaros szerepet, de ennek ellenére a buli nagyon jól sikerült számunkra is. Én legalábbis nagyon jól éreztem magam. Eszem, iszom és dínomdánom volt dögivel, a hely csak nekünk volt nyitva. Valami régi ismerőse Petra-nak a tulaj, így még az árakból is volt némi kedvezmény. Összesen majdnem húszan voltunk, de ebben benne volt Petra két gyermeke, azok párjai, meg az egyik kolléga a Schirmbar-ból. Ez az Ernyőbár. Aki volt már síelni ismeri, egy szabadtéri bárpult, amit egy nagy ernyővel felülről be lehet fedni. Az Apres-Ski általában ott szokott kezdődni. Ő Thomas, aki az elmúlt nyarakat Ibizán töltötte, szintén vendéglátásban. Amikor megtudta, hogy magyar vagyok, egyből bemutatta magyar tudását, amit Ibizan tanult. "égessegedre", meg ilyen szavak.
Mivel napközben eléggé kevés meló volt sokat szórakoztunk, én a lányokat masszíroztam Christoph-fal felváltva. J
öttek, hogy igen-igen még kérnek!

Este a buli, mint írtam fergeteges volt, elég sok rövidital elfogyott. Susie a 48 kilós kolléganőről kiderült, hogy már az óvodában is szivacs volt a jele, nem tudom pontosan, de kb 12 rövidet ivott meg. !!!!! Oké, hogy itt a
2cl a szokásos adag, de akkor is szép teljesítmény a méretét és a súlyát tekintve.
Aztán az igazán vicces dolog ma reggel volt, amikor az emberek jöttek. Háát eléggé fájdalmas arcot vágott mindenki. Thomas még csúnyán mámoros volt, de a többiek sem voltak másképp.

Szerencsénk volt a napi forgalommal, azaz a sors kegyes volt a másnapos kollégákkal. A terasz egy részét ugyan felépítettük, de elkezdett havazni, így hamar vissza is bontottuk. Bent sem volt nagy forgalom, a pályán alig lézengtek az emberek. Szóval a betegebbek nyugodtan nyalogathatták sebeiket, sőt volt akit Petra haza is küldött, hogy ilyen forgalom mellett, inkább pihenjenek.
A heti stratégia eredményeként úgy néz ki, hogy szerdán majdnem biztosan szabadnapos vagyok, és csütörtök még függő.

Na mentem pihenni, mert a háromnegyed kettes fekvés, mégha pia nélkül is, de engem is kifárasztott.

Búcsúzóul a felhős kép a Hütte teraszáról fényképezve.














Susie, Stefan és Verena (a Pokémon csajszi)

2 megjegyzés:

  1. Helló!

    Eeeeez igen! Végre itt a bőrgatyás kép! Nagyon vagány!!!!! :)

    Köszi a híradást a buliról - nagyon jó hangulatú kis este lehetett, úgy látom szépen érik össze a csapat.
    Munka ügyben kitartás! Ezek szerint holnap és talán holnap után is szabin lehetsz! Szurkolok neked, hogy legyen olyan jó hó, hogy tudj egyet kedvtelésből is csúszkálni.

    A felhős kép gyönyörű - helyben is biztosan lenyűgöző volt a látvány! NÉzegetem, csak nézegetem - itt már semmi hó :(

    Itt nincs sok extra hír -ja, BKV sztrájk, de ez nem is extra hír, inkább menetrendszerű :)

    Puszik
    Kata

    VálaszTörlés
  2. Ez nagggyon állat gatyesz!
    Haza is hozhatod??????
    Jól mutatnál benne a Hősök terén a csoportok előtt :o))))
    Ma gyalog jöttem dolgozni, mert a BKV még mindig tojik az utasokra..... milyen szerencse, hogy nektek nem sztrájkolnak a síliftek :o)

    sok vendéget, szép havat kívánok!
    Kérünk még képeket, sokat!!!!!

    puszi

    VálaszTörlés